Магнитные трековые системы освещения
Прайс-лист (5,8 Мб) Cкачать прайс

Гарантія

Гарантія на продукцію

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов’язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 12 місяців залежно від сервісної політики виробника. Гарантія поширюється на товар, який не має явних (прихованих) дефектів, комплектність якого відповідає переліку, визначеному посібником з експлуатації (технічним описом). Наявність дефектів та комплектність визначається в момент продажу та може відбуватися в магазині або вдома клієнта.

Повернення та обмін

Умови повернення та обміну

Повернення та обмін товару належної якості здійснюється згідно із Законом України «Про захист прав споживачів». Ви можете повернути або обміняти куплену продукцію протягом 14 днів з моменту покупки, – за умови, що продукція не експлуатувалася та збережена заводська упаковка та її елементи, на продукції немає механічних пошкоджень, подряпин та сколів. Всі товари належної якості на нашому сайті підлягають поверненню та обміну. До товарів належної якості відносяться всі товари які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом із товаром. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному «Переліку непродовольчих товарів належної якості», які не підлягають поверненню та обміну.

Що робити, якщо ви хочете повернути товар?

Для того, щоб погодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані на нашому сайті у розділі «Контакти». Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

Що робити, якщо при отриманні ви виявили пошкодження або брак товару?

Якщо при отриманні товару виявлено бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

Хто платить за пересилання у разі повернення/обміну товару?

При поверненні/обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов’язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур’єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

Коли повернуть гроші у разі повернення товару?

Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.

Updating…
  • Немає товарів у кошику.